Dyrektor organizuje funkcjonowanie Szkoły zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministra Zdrowia, Ministra Edukacji Narodowej, organu prowadzącego i, jeżeli to konieczne, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rybniku. Ustala się, co następuje:
Uczniowie wchodzą do szkoły głównym wejściem zgodnie z następującymi zasadami:
1) Uczniowie klas pierwszych rozpoczynający zajęcia o godz. 8.00 wchodzą do szkoły głównym wejściem w godz. 7.40- 7.50. Uczniowie mogą być przyprowadzani tylko przez jednego z rodziców/ prawnych opiekunów. Opiekunowie, obowiązkowo zakrywając usta i nos, wchodzą tylko do wyznaczonej strefy (przedsionek szkoły) i pozostawiają dzieci pod opieką nauczyciela rozpoczynającego w danym dniu zajęcia z klasą.
2) Uczniowie klas pierwszych rozpoczynający zajęcia o późniejszej porze wchodzą do szkoły 10 minut przed rozpoczęciem zajęć. Uczniowie mogą być przyprowadzani i odbierani tylko przez jednego z rodziców/ prawnych opiekunów. Opiekunowie, obowiązkowo zakrywając usta i nos, wchodzą tylko do wyznaczonej strefy (przedsionek szkoły) i pozostawiają dzieci pod opieką nauczyciela rozpoczynającego w danym dniu zajęcia z klasą lub odbierają pod opieką nauczyciela kończącego zajęcia z klasą w danym dniu.
3) Uczniowie klas drugich i trzecich rozpoczynający lekcje o godz. 8.00 wchodzą do budynku szkoły w godzinach: 7.40- 7.50 i po skorzystaniu z szafki udają się od razu do przydzielonej sali lekcyjnej,
4) Jeżeli uczniowie klas drugich i trzecich rozpoczynają lekcje na późniejszą porę, przychodzą do szkoły na pięć minut przed rozpoczęciem lekcji i po skorzystaniu z szafki udają się od razu do przydzielonej sali lekcyjnej, aby uniknąć gromadzenie się na korytarzu.
5) Uczniowie klas 4-8 rozpoczynający lekcje o godz. 8.00 przychodzą do szkoły w czasie: 7.50- 8.00 i po skorzystaniu z szafki udają się od razu do przydzielonej sali lekcyjnej,
6) Uczniowie rozpoczynający zajęcia od drugiej lub kolejnej lekcji wchodzą do szkoły 10 minut przed rozpoczęciem zajęć i po skorzystaniu z szafki udają się od razu do przydzielonej sali lekcyjnej,
7) Przydział sal lekcyjnych dla poszczególnych oddziałów:
1a, 1b -002
2a, 2b- 015
3a, 3b- 003
4a, 4b- 116
5a- 112
6a- 108
6b- 209
6c- 117
7a- 106
7b- 103
7c- 102
8a- 202
8b- 204
8c- 206
8) Uczniowie przechodzą na zajęcia z informatyki do sali 105 oraz na zajęcia wychowania fizycznego na salę gimnastyczną.
1) Uczniowie klas: 2-8 oraz pracownicy szkoły mają obowiązek zasłaniania ust i nosa w czasie wchodzenia do szkoły oraz w czasie przebywania w częściach wspólnych w trakcie przerw.
2) Zabrania się gromadzenia się uczniów na korytarzach szkolnych.
3) Uczniowie korzystający ze świetlicy szkolnej wchodzą do szkoły bocznym wejściem (portal) zachowując zasady bezpieczeństwa (dezynfekcja rąk, osłona ust i nosa).
4) Wszystkie osoby wchodzące do szkoły obowiązkowo dezynfekują ręce.
5) W razie objawów chorobowych u ucznia lub jego domowników rodzic/ prawny opiekun niezwłocznie zgłasza ten fakt telefonicznie do sekretariatu szkoły i nie posyła dziecka na zajęcia.
6) Uczniowie bez zgody nauczyciela nie opuszczają sali lekcyjnej w czasie lekcji i przerw.
1) Nauczyciel rozpoczynający zajęcia w sali o godz. 8.00 otwiera ją na 20 minut przed rozpoczęciem zajęć i wpuszcza uczniów zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. W przypadku rozpoczynania zajęć o późniejszej porze nauczyciel otwiera salę w czasie przerwy na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć.
2) Nauczyciel, który kończy zajęcia z klasą w sali, zamyka salę i odwiesza klucz w pokoju nauczycielskim.
3) Uczniowie zajmują w salach miejsca wyznaczone przez nauczyciela i samowolnie ich nie zmieniają.
4) Uczniowie w czasie lekcji nie przemieszczają się w sali, nie dotykają szafek, półek, pomocy dydaktycznych znajdujących się w pomieszczeniu,
5) Dezynfekcję w sali lekcyjnej przeprowadza się zgodnie z zapisami w § 5.
6) Tablice filcowe w salach lekcyjnych i na korytarzach zostają pokryte folią.
7) Zabrania się uczniom korzystania ze sprzętów, huśtawek na placu zabaw,
1) Uczniowie w czasie przerw dostosowują się do poleceń nauczyciela,
2) O przerwie w zajęciach dla klas: 1-3 decyduje nauczyciel prowadzący zajęcia i ustala je według potrzeb uczniów
3) Uczniowie klas: 4-8 korzystają z przerw zgodnie z planem lekcji o tej samej porze,
4) Spędzanie przerw na świeżym powietrzu odbywać się będzie rotacyjnie, zgodnie z harmonogramem,
5) Dla poszczególnych oddziałów zostały przygotowane sektory, w których uczniowie mogą przebywać w czasie przerwy:
sektor 1- małe boisko; klasy: 4a, 4b, 5a
sektor 2- połowa dużego boiska; klasy: 6a, 6b, 6c
sektor 3- połowa dużego boiska; klasy: 7a, 7b, 7c
sektor 4- plac przed wejściem do szkoły i widownia; klasy: 8a, 8b, 8c
sektor 5- plac zabaw i trawnik; miejsce na przerwę dla uczniów pomiędzy lekcjami wychowania fizycznego
poniedziałek |
Sek. 1 |
Sek.2 |
Sek.3 |
Sek.4 |
8.45- 8.55 |
4b |
6b |
|
8b |
9.40- 9.50 |
5a |
6a |
7a, |
8c |
10.35- 10.45 |
4b |
|
7b |
8a |
11.30- 11.45 |
|
6b |
7c |
8b |
12.30- 12.45 |
5a |
6c |
7b |
|
13.30-13.45 |
4a |
|
|
|
14.30- 14.40 |
|
|
|
|
wtorek |
Sek. 1 |
Sek.2 |
Sek.3 |
Sek.4 |
8.45- 8.55 |
4a |
6c |
7c |
--- |
9.40- 9.50 |
5a |
6a |
7a |
8a, 8c |
10.35- 10.45 |
---- |
6b |
7b |
8b |
11.30- 11.45 |
5a |
6a |
7c |
8a |
12.30- 12.45 |
4a |
6c |
7b |
8c |
13.30-13.45 |
4b |
6b |
7a |
8b |
14.30- 14.40 |
|
|
|
|
środa |
Sek. 1 |
Sek.2 |
Sek.3 |
Sek.4 |
8.45- 8.55 |
---- |
--- |
--- |
--- |
9.40- 9.50 |
---- |
--- |
7b |
8a |
10.35- 10.45 |
4b, 5a |
6a |
7a |
8c |
11.30- 11.45 |
4a |
6b |
7c |
8b |
12.30- 12.45 |
4b, 5a |
6c |
7b |
8a |
13.30-13.45 |
4a |
6a |
7c |
8b, 8c |
14.30- 14.40 |
|
|
7a |
|
Czwartek |
Sek. 1 |
Sek.2 |
Sek.3 |
Sek.4 |
8.45- 8.55 |
5a |
--- |
7c |
--- |
9.40- 9.50 |
4a |
6a |
7b |
8a |
10.35- 10.45 |
5a |
6b |
7a |
8c |
11.30- 11.45 |
4b |
6c |
7c |
8b |
12.30- 12.45 |
|
6a |
7b |
8a |
13.30-13.45 |
|
6c |
7a |
8b, 8c |
14.30- 14.40 |
|
|
|
|
Piątek |
Sek. 1 |
Sek.2 |
Sek.3 |
Sek.4 |
8.45- 8.55 |
4b |
6b |
7a |
--- |
9.40- 9.50 |
5a |
6a |
7b |
8a |
10.35- 10.45 |
4a |
6b |
7c |
8c |
11.30- 11.45 |
4b |
6c |
7b |
8b |
12.30- 12.45 |
5a |
6a |
7c |
8a |
13.30-13.45 |
4a |
--- |
--- |
8b, 8c |
14.30- 14.40 |
|
|
|
|
6) Uczniowie, którzy nie wychodzą w czasie przerwy na świeże powietrze lub do toalety w celu mycia rąk (harmonogram mycia rąk znajduje się w § 5) , spędzają przerwę w sali pod opieką nauczyciela.
7) Uczniom klas:2-8 wychodzącym z sali w czasie przerwy przypomina się o obowiązku osłony nosa i ust (maseczki).
1) Do szkoły przychodzi uczeń, który nie wykazuje objawów chorobowych, ani nikt z jego domowników nie przebywa na kwarantannie lub w izolacji.
2) W drodze do i ze szkoły należy zachować dystans społeczny (unikać skupisk i grup).
3) Do szkoły należy zawsze wchodzić wyznaczonym wejściem i o określonej godzinie.
4) Przy wejściu do szkoły należy obowiązkowo zdezynfekować ręce. Należy uważać, aby płyn dezynfekujący nie przedostał się do oczu.
5) W czasie przebywania w miejscach wspólnych (korytarze, toalety, boisko) oraz w czasie wejścia do szkoły i wyjścia należy osłaniać nos i usta poprzez założenia maseczki ochronnej.
6) Należy korzystać tylko ze swojej szafki, nie wolno dotykać sąsiednich szafek,
7) Podręczniki, przybory, rzeczy, które pozostają w szkole, należy przechowywać tylko w swojej szafce.
8) Uczniowie klas 1-3 przechowują teczki w swoich szafkach,
9) W przestrzeniach wspólnych należy zachować dystans społeczny i unikać skupisk, zakładać maseczki ochronne lub przyłbice.
10) Do szkoły należy przynosić tylko potrzebne w danym dniu podręczniki i przybory, należy korzystać tylko z własnych przyborów szkolnych, podręczników.
11) Nie wolno wymieniać się przyborami szkolnymi, chusteczkami, jedzeniem i piciem z innymi uczniami.
12) Nie wolno podawać nikomu ręki na powitanie lub pożegnanie.
13) Przed podejściem do tablicy należy obowiązkowo zdezynfekować ręce,
14) Nie wolno dotykać ręką okolic oczu, ust i nosa.
15) W trakcie kichania, kaszlu należy zasłonić usta łokciem lub chusteczką.
16) Przed spożyciem posiłku należy umyć ręce zgodnie z instrukcją prawidłowego mycia rąk.
17) Nie wolno korzystać ze sprzętów i ławek, które są oznaczone taśmą ostrzegawczą.
18) Zabrania się uczniom wchodzenia do sekretariatu szkoły,.
19) Bezwzględnie nie wolno wchodzić do pomieszczenia wyłączonego z użytkowania- izolatorium (sala 107).
20) Środki ochrony osobistej (maseczki, rękawiczki ) należy wrzucać do specjalnie oznaczonych koszy, które znajdują się na każdym piętrze.
21) W czasie lekcji i przerw należy podporządkować się poleceniom nauczyciela.
22) W przypadku pojawienia się objawów chorobowych należy natychmiast zgłosić ten fakt nauczycielowi,
23) Jeżeli uczeń posiada zaświadczenie lekarskie o przeciwwskazaniach do zakładania maseczki lub stosowania płynu dezynfekującego, przestawia to zaświadczenie wychowawcy klasy.
24) Telefony komórkowe należy bezwzględnie przechowywać w szafkach.
25) Należy dostosować się do regulaminu korzystania z biblioteki, świetlicy szkolnej, obiektu wychowania fizycznego i stołówki.
1) Nie należy posyłać dziecka do szkoły, jeśli jest chore lub ktoś z domowników przebywa na kwarantannie albo w izolacji. Wówczas należy stosować się do zaleceń służb sanitarnych.
2) Jeżeli dziecko ma podwyższoną temperaturę należy niezwłocznie zawiadomić o tym wychowawcę lub dyrektora szkoły w celu ustalenia dalszych zasad postępowania.
3) Należy często rozmawiać z dzieckiem na temat zasad bezpieczeństwa (stosowanie dystansu społecznego, mycie i dezynfekcja rąk, unikanie skupisk w częściach wspólnych budynku, korzystanie tylko i wyłącznie ze swoich podręczników, przyborów, chusteczek, picia, unikanie dotykania nosa, ust i oczu, zakładanie maseczki ochronnej).
4) Odprowadzając dziecko do szkoły należy zachować dystans społeczny, osłonić usta i nos oraz nie przekraczać strefy dla rodziców (oznakowana taśmami)
5) Jeżeli dziecko ze względów zdrowotnych nie może zakrywać nosa i ust lub dezynfekować rąk należy udokumentować ten fakt stosownym zaświadczeniem lekarskim.
6) Kontakt pomiędzy pracownikiem szkoły a rodzicem/ prawnym opiekunem odbywa się przez e-dziennik lub telefonicznie.
7) Wszelkie informacje, zarządzenia dyrektora szkoły, zasady oceniania z poszczególnych przedmiotów, udział dziecka w zajęciach dodatkowych, regulaminy, obostrzenia będą przesyłane przez e-dziennik.
8) Odebranie informacji przez rodzica/ prawnego opiekuna jest równoznaczne z zapoznaniem się z jej treścią.
9) Należy bezwzględnie odbierać telefon w przypadku, kiedy dzwoni pracownik szkoły.
10) W pierwszym tygodniu nauki należy przez e-dziennik uaktualnić numer telefonu lub podać taki numer, który zawsze można odebrać.
11) Obowiązkiem rodzica/ prawnego opiekuna jest dopilnowanie, aby uczeń wyposażony był w maseczkę ochronną, chusteczki jednorazowe oraz przynosił do szkoły tylko potrzebne w danym dniu podręczniki, ćwiczenia i przybory.
§ 3.
Szanowni Państwo
W związku z zaistniałą sytuacją chcąc ograniczyć kontakty osób postronnych na terenie szkoły możliwe jest dostarczanie podpisanych przez Państwa umów i deklaracji na żywienie przez uczniów naszej szkoły.
Umowa oraz deklaracja do umowy dostępne zakładce "Stołówka" na stronie internetowej.
W razie jakichkolwiek pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 32 42 26 600.
PILNE!
JEŻELI UCZEŃ NASZEJ SZKOŁY PRZEBYWA NA KWARANTANNIE
PROSZĘ O NATYCHMIASTOWY KONTAKT TELEFONICZNY Z SEKRETARIATEM SZKOŁY
/-/ Ilona Czaja - Holona
Dyrektor Szkoły
Zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty uczniowie lub rodzice mogą odbierać w sekretariacie szkoły od piątku 31 lipca br. w godzinach od 9.00 do 13.00.
Przypominamy, że kopię zaświadczenia należy złożyć w szkole pierwszego wyboru najpóźniej do 4 sierpnia br.
Zamieszczamy wniosek dla chętnych korzystania ze świetlicy szkolnej w roku szkolnym 2020/2021
Szkoła Podstawowa nr 21 im. Karola Miarki Ogólnodostępna
Raport - wygenerowano: 2020-06-24 08:59
Lp. |
Imię |
Nazwisko |
1. |
Dominik |
Błatoń |
2. |
Paweł |
Bochenek |
3. |
WIKTOR |
BUCHALIK |
4. |
Laura |
Duda |
5. |
Oliwia |
Duda |
6. |
KAROLINA |
DUDZIK |
7. |
Kacper |
Dwojakowski |
8. |
Tatiana |
Fleger |
9. |
Liliana |
Góralczyk |
10. |
Alicja |
Greszla |
11. |
Kacper |
Henzel |
12. |
Jakub |
Jeszka |
13. |
Monika |
Jobczyk |
14. |
Filip |
Kazimierski |
15. |
Laura |
Knesz |
16. |
SZYMON |
KONIECZNY |
17. |
Hanna |
Krawuczke |
18. |
Weronika |
Kubica |
19. |
Maksymilian |
Lupa |
20. |
Aurelia |
Marzycka |
21. |
Julia |
Matschke |
22. |
Szymon |
Mączka |
23. |
Mateusz |
Mąka |
24. |
Natalia |
Motyka |
25. |
Alicja |
Mól |
26. |
MAJA |
NOWICKA |
27. |
Nikodem |
Nowicki |
28. |
Iga |
Paszko |
29. |
Magdalena |
Pawelec |
30. |
Miłosz |
PAWLICZEK |
31. |
Bartosz |
Paździorek |
32. |
Zuzanna |
piontek |
33. |
Kamil |
Płowucha |
34. |
Cyprian |
Rojek |
35. |
Mateusz |
Rojek |
36. |
JAKUB |
RYDZYŃSKI |
37. |
Pola |
Sitarz |
38. |
Sandra |
Skrzypczyńska |
39. |
Julia |
Stopczyńska |
40. |
Alicja |
Strzebniok |
41. |
MONIKA |
SZCZĘSNY |
42. |
Remigiusz |
Szczyra |
43. |
Maja |
Szulik |
44. |
Dawid |
Troszka |
45. |
Fabian |
Tyrka |
46. |
Liliana |
Wawrzynek |
47. |
Antoni |
Wodecki |
48. |
Paweł |
Wojaczek |
49. |
Bartłomiej |
Zdrzałek |
50. |
Lena |
Żabicka |
Najniższa liczba punktów: 2.0
Data podania do publicznej wiadomości:
Podpis przewodniczącego komisji rekrutacyjnej: